25 June 2009

PERMULAAN baru....


Hari yang bermula dengan senyuman...
Membuatkan hari aku menjadi indah belaka.....
Tiap saat mengenangkan si DIA...
Membuatkan aku terus tersenyum...
Kehangatan pelukannya di sisiku...
Membuatku inginkan masa berhenti di situ...
Walaupun ku tahu ianya tak mungkin terjadi...
Aku tetap mahu ianya berhenti disitu..
Membiarkan aku tetap berada di dakapannya..
Yang membuatkan diriku berasa selamat...
Yang membuatkan diriku berasa gembira sentiasa...
Kerana dialah kekasih ku...
Yang menemani aku...
Saat ku berduka dan bergembira...
Ku pasti dialah yang SATU...
dapat bertakhta di hati ini....
Walaupun hidup ini masih panjang....
Dan masih berliku perjalananya...
Ku tetap mahu dia disamping ku...
Hanya kerna...
DIA dapat membuat diriku selalu tersenyum...
Dan juga...
Senyum itu adalah permulaan baru bagi hari-hari ku...

p/s:
Die dah lame kenal aku
dari aku tingkatan 3 lagi
macam-macam cerita yang kite orang ade...
semuanya syok..
aku sayang die sangat-sangat..
Mohd. Faizal bin Muhamed Jalil
die lah seorang lelaki yang sayang giler kat aku
die terima aku seadanya
aku dulu selalu kene drop
dan die tetap ade disisi aku
teman aku
macam aku cakap
teman aku dikala suka dan duka
sebab tu aku tak sanggup berjauhan dengan die
dan aku akan selalu sayang die
buat selama-lamanya....
Mama SAYANG Papa sangat-sangat, ketat-ketat....
Muahhhhhaaaaxxxx ;)



No comments: