26 June 2009

step KETIGA


Baru habis tgok Transfomer: Revenge of the Fallen...
gile best cter die...
sampai aku tak kelip mata tengoknyer...
rase mcm nk pergi tengok lagi skali jer...
tapi,
sabar-sabar..
keluar CD die,
aku beli lar..
kasi tengok puas-puas..
sampai lebam bijik mata aku..
Baru aku puas...
kepade sesiape yang tak tengok lagi filem ni,
anda dinasihatkan supaya bergegas ke panggung wayang yang terdekat
untuk menghayati cerita ini
jadi anda tidak merasa yang diri anda ini
ketinggalan...
By The Way..
aku suke gile tengok si Shia LaBeouf tu belakon..
jatuh hati aku..
tapi,
aku tetap sayang balak aku lar...
heheheh
;)


sebaik saje aku balik rumah
aku terus cari gamba transfomer di internet
tibe-tibe
aku teringat pule satu cerita yang aku tertungu-tunggu
cerita...
The Twilight Saga: New Moon
yang bakal keluar 20 November 2009 nanti...
lama betul nak tunggu..
aku tengok trailer die je aku dah tak sabar-sabar..
best giler la trailer die..
I can't wait anymore...
but for you Edward Cullen...
I'll wait...
;)
ni aku ade trailler die..
korang tengok la sendiri k...



No comments: