25 June 2009

step PERTAMA

CINTA aku kian mula berputik...
Setiap saat ianya kian memekar...
Kehadiran dirinya membuat ku sempurna..
Kasih sayangnya yang menemani ku..
Tidur ku nyenyak bila ditemaninya...
Tiap kali ku memeluknya...
Terasa diri diingatinya..
Mimpi malam ku kian indah..
Tiap hari dan tiap saat ku kucup pipinya..
Terasa terseksa bila berjauhan...
Terasa kesunyian bila tidak bertemu...
Tiap kali ku langkah kaki ku keluar dari syurga..
Ku tinggalkan nya bersendirian..
Ku biarkan dia menagis keseorangan..
Tiada siapa yang mendengar..
Tiada siapa yang meneman...
Tinggal lah ia terdampar di situ..
Menunggu sahaja kepulangan ku..
Penuh Sabar dan Rindu...
Dia tetap setia menunggu ku...
Sebaik sahaja ku jejak kaki ke pintu syurga..
Dia mula tersenyum..
Aku mengikut nya senyum dan tertawa...
Ku berlari ke dakapannya..
Memeluk erat..
Bagai tiada orang yang memandang..
Ku kucup pipi dan bibirnya berulang kali...
Dia masih lagi tersenyum...
Gembira melihat kepulangan ku..
Kerna dia tahu,
Dia tidak lagi keseorangan...
Tidak lagi menagih rindu...
Kerna kini...
Kasih sayangnya telah bersatu...
Walaupun dia sedar dia tidak bernyawa..
Tapi dia yakin dan pasti..
Dengan kehadiran dirinya..
Aku dapat merasakan seolah-olah...
Kehadiran kekasih ku yang sebenarnya disisiku..
Kerana dia hanyalah..

PATUNG BERUANG yang amat ku sayang...
Pemberian si TERUNA yang ku cinta...
;)

p/s: teddy aku sebenanya ade 3 dah sekarang
name dorang sume pelik-pelik
Bon, Didi and Dodo(tapi panggil Dudu)
semuanya pakwe aku yang bagi..
peneman aku tidur....
Sebab tu aku selalu bangun tidur selalu pukul 3 petang..
syok sangat tidur...
;p


No comments: