16 July 2009

aku nak nangis....

aku tak tau npe....
aku nak nangis..
hati aku pedih sangat2..
telampau la pedih..
kenapa aku suke pendam ar??
mungkin sebab aku xtwu nk luahkan kat sape..
pecaye la weyh..
aku kene pujuk sekejap je..
aku akan mengalir air mata..
buat mase ni aku menahan nya dari keluar..
sedih gle2...
tuhan jer tau aku sedih mane...

tapi dalam kesedihan aku..
ade gak kegembiraannya..
aku punya rambut dh kelihatan memuaskan..
ye la...
beli loreal punya serum..
rm 33 inggit..
xke mahal tu??
mahal gle la weyh..
tp untuk aku gak..
cayalah sayang...
hahaha
*gelak ini hanyalah dibuat2..*

mud aku dalm keadaan kacau bilau sekarang..
sedih, gembira, tension..
semua ada..
kalau ikutkan hati..
nak je lepaskan..
tp bile dipikirkan balik..
xbemakna pun..
baik simpan je sampai penuh..
dah penuh keluarkan la..
itu la aku..
dalam bising2 aku..
aku ni suka pendamkan perasaaan..
chhhheeeetttt!!!
tipu saja..
ye ke????

2 comments:

JD@ said...

sory if ak ader t'msuk dlm snrai yg m'nyakitkn ati ko...
ak hrp ko luahkn jew ape yg xpuas ati
ak xske tgk ko snyp n pendam p'rsn...
plz...ak nk dgr luahn ko

shazana said...

hahha...
mungkin nanti..
bile aku dah besedia k...
;)