01 July 2009


KENAKALAN AKU
.
.
.
aku bukak blog bdak ni..
die cter pasal die kene marah ngn mak and ayah die..
jadi aku pun teringat zaman dulu-dulu aku..
aku ni seorang yang nakal tahap dewa waktu tuh....
aku ingat lagi..
kene tibai dengan ABAH aku..
semuanya gara-gara "ayah"
*die jge aku mase parents aku keje... aku panggil bini die mak*
AYAH aku bagi tau ABAH aku yang aku lepak dengan 6 orang lelaki..
aku sorang perempuan...
hahahahhah
;)

citer die macam ni sebernanya....
aku lepak dengan MEMBE aku...
membe aku tu agak sosial jugak lar...
die suruh aku teman die jumpe kekasih die...
masalah die sekarang...
hari-hari plak tu...
aku pun dah mule berjinak-jinak dengan alam percintaan ni..
aku pun ikut jer la..
satu hari tu,
aku balik rumah sebelum maghrib
tapi lagi 3 minit nak masuk waktu la..
abah aku sound aku..
"kau keluar pukul 9 pagi balik pukul 7, kau ingat rumah ni hotel???"
*untuk pengetahuan korang, ayah aku ni seorang yang pendam perasaan marah die.. bile die meletup... fuuuuyyyooohhh!!!*
aku pun hanya mendiam kan diri...
dia kata lagi "esok kau jangan keluar rumah... ko keluar rumah, aku campak ko dari koridor tuh"sambil die menunjuk ke beranda rumah aku....
*aku duduk rumah flat tingkat 5... anak polis la kan...bayangkan tinggi die*
aku ingat kan abah aku tuh memain jer...
aku pun jalan la masuk bilik...

esoknya....
aku keluar kat depan pintu rumah aku..
main dengan anak jiran aku..
tiba-tiba, mak die pun berkata "angah, boleh tak kau bawak dorang TURUN main kat padang tu"
aku pun terketar-ketar jawab
"boleh cik..."
kite orang pun turun...
aku nampak membe aku tengah dating lagi...
aku pun dengan gatalnya kaki ni...
pegi kat dia orang...
nak masuk waktu maghrib tu aku pun naik la rumah aku...
waktu aku tengah nak makan..
*sebab malam tu aku tusyen..makan malam awal*
abah: "kau keluar rumah lagi kan????"
aku: "errr...a'ah..."*xsmpat nak jawab habis... *
abah tarik rambut aku, die bukak main door, die tolak aku keluar, sambil cakap...
abah: "kau jangan balik-balik lagi... aku cakap tak nak dengar.."
die pun tutup pintu tuh...
aku yang kat luar tu merayu-rayu...
aku: "abah, angah tau angah jahat... maafkan angah, bah..."
tiba-tiba abah aku bukak balik pintu tu..
die suruh aku masuk...
aku masuk, dan die terus tendang bontot aku....
*sakit wooo*
die jalan kat aku...
die rotan aku dengan tangan die...
*tampar la tu*
die dukung aku...
dengan usaha, die nak bukak pintu koridor..sambil mendukung aku...
*mungkin tuhan nak tolong aku... sebab aku je pandai bukak pintu tu.. die dah rosak..*
aku pun turun dari dukungan die dan mula merayu-rayu..
time tu aku nampak adik and akak aku lari masuk bilik sambil gelak2...
sabar jela aku time tu....
aku cakap "abah, hantar la angah masuk asrama bah, angah rela..."
*ayat mintak penampar*

abah aku jawab "abah TAKNAK, nanti kau jadi lagi teruk... abah bukan ape... ayah cakap kau duduk lepak dengan laki 6 orang.. ko sorang je pompuan... abah malu..abah sayangkan kau.. pergi masuk bilik... hari ni xpyah tuesyen..."
hari tu habis bile aku nangis sambil tertidur...
dengan perut yang menyanyi lagu AWAS dari KRU....
hahahaha

last-last...
aku masuk asrama...
form 4 and 5..
teknik ampangan...
;)

ade lagi..
bile aku kene pukul dengan mama aku...
hahahha
kene titik tangan..
dengan rotan buloh...
sebab ambik 20 sen..
hahahahah

NAKAL KAN AKU????

2 comments:

JD@ said...

wuaaa~~ak cm nk nangis dgr ko nyer cter...
ak t'ingt kngn ak time kecik2...ak pown lebey kurg cm ko jgk...NAKAL
ak ni agk2 ag nkl dr ko kot...
- curik dwt MAK

[bab ni: mmg ak kna truk gler...bkn RM1,2 jew tw...lbey dr RM100... ak kna duduk dlm blek air smpi mlm...ak nangis gler, ak jnji xwt ag...time 2 ak bru darjah 5]

- kuar m'ryap xgtw parents

[bab ni: lbey kurg cm ko nyer cter...dok luar smpi nk tgh mlm...time darjah 4]

CEDEYYYYY!!!!!!TOBAT!!!!!!

shazana said...

hahahaha...
kite same2 jahat la sayang...
hahahahah

=p