27 July 2009

sedey la wey...

xtwu npe...
pasal blog bley gado???
entah ar..
sukati die ar..
dah tawar langsung hati aku ngn die..
die nk wat ape pun aku dh xksah..
senang cte an,,
xpyah contact...
pnat dah...
aku yang terhegeh2 kat die..
tp ble dah dapat blik aku nk die jawuh blik dari aku..
aku xleh jawuh dan dekat ngn die..
aku akan rasa lain...
entah ar...
dah mcm lagu N'sync dah...
tjuk die tearin' up my heart..

lyric die:
tearing up my heart when i'm with you...
but when we are appart i feel it too..
and no matter what i do
i feel the pain
with or without you.....

mksud die...
kalau die ada dkat ngn aku,,
aku rasa sakit
bile die jauh..
aku ttp rasa sakit
apa saja yang aku buat
aku akan rasa sakit sama ada
die ada atau x...

aku syang die..
aku cintakan die.
tp masalahnya skrg ni..
aku penat ar..
biar la die...
kalau die bebetul nk kat aku..
die akan ada kat sisi aku...
aku bagi die freedom....
w'pun aku tau aku akn menyesal tahap cipan..
aku tau benda ni terbaik tok die..
lepas ni..
insyallah...
xkan ade cite die lagi dalam blog aku..
mungkin die terasa dengan ape yang aku buat..
tapi nak wat mcm mane kan?
ni hak aku....
aku nk wat ape pun bole...
dn lpas ni..
die boleh wat ape yang die suke..
tadi baru aku nk wat die gembira
mcg mcm kengkawan..
anggap baru kenal..
tp die xnk..
katanya die dah bce blog aku..
so???
lepas ni aku harap xjadi benda lain lagi
aku dah penat..
pening kepala.
aku tau aku tak berhak dapat die..
biarkan die dengan orang lain..
orang lain mungkin akan lebih sayang die dari aku
aku tunggu jer ar yang lain..
kalau ada yang nak kat aku
ade la..
kalau xde..
suruh je mak ngn ayah aku jodohkan aku..
aku dah xlarat nk bercinta..
sekarang ni aku just nk jadi orang yang single.
ley kcau2 budak2 junior aku dngn tanpa rasa bersalah..
*kacau dengan niat untuk mengacau semata2... SUMPAH*
ye la..
sebelum ni aku ade pakwe kan..
wat semua benda pun kene ingt die
*wlupun aku slalu xingat*
jadi sekarang ni..
aku ngn die dah xde pape..
biar la aku hidup membujang..
lagi bagus..
hahaha
mcm dah tua sangat jer aku ni..
*mane tau mati esok*
so papehal pun,,
aku bley ar hidup sorang2..
kawan, family aku ade untuk teman aku an??
aku sayang dorang gak selain ex boyfriend aku..
aku duduk diam2 suda..
habiskan sisa hidup ni an??
*blaja pun xhbis g*

papehal pun..
aku tau die tetap ade..
*entah betul entah tidak*
aku akan anggap die ade di sebalik dinding tu..
mengintai aku..
sama ada apa yang aku wat ni betul or salah..
aku tau dan aku yakin die akan ade untuk membimbing aku..
dan die akn terus ade di hati aku
untuk memastikan yang hidup aku ini diteruskan..
sebab aku tau yang aku masih sayang kan die....
terlampau sayang.....


;)

No comments: