17 July 2009

syahdu..

firstly:
skarang ni..
aku rasa sedih lagi..
ade je yang tak kene antara aku ngn p'jal..
mesti ade benda yang xbetul..
penat aku nk settle kan..
aku pun xtwu npe aku tahan dengan die..
membe aku pun pelik..
dengan org lain aku xkan tahan pun..
dengan die..
aku boleh tahan...
aku tak tau nape..
ape je yang die wat..
aku terima..
kengkadang tu kan..
bile aku merajuk..
aku jugak yang pujuk..
ye..
die seorang yang xreti memujuk
*tp aku sayang die*
dan aku dah biasa kot..
tapi kengkadang..
terkilan gak..
sebab xde sape nk pujuk aku...
aku xksah...
yang penting p'jal ade bile aku perlukan die..
tapi aku xtawu lar..
sama ada aku dapat bertahan atau tidak..
susah nk tinggalkan orang yang kita SAYANGdan orang yang kita CINTA..
sebab aku dah curahkan semua perasaan aku kat die..
sebab die terima aku seadanya..
aku tetap sayang die walau ape pun jadi..
selamanya..
aku tak peduli..
selagi nyawa dikandung badan...
dan aku harap die pun macam tu..
die akan menyanyangi aku..
selamanya..
dan die tak akan tinggalkan aku...
aku nak tunggu die..
sampai bebile..
aku harap kami berdua kekal..
ammmiiiinnnnnn
;)

secondly:
aku still rasa nak melalak..
maksud aku menangis..
sedih lar..
sedih sangat...
;(

1 comment:

JD@ said...

sbr key...sume dugaan Dia
ak t'ingn nk bf cm ko...tp xt'bkk ag hati ak nk trima laki2 dlm idup ak...
bab c A... xtw r [still member]