25 July 2009

tiba di RUMAH

hari ni aku baru smpai umah...
sebab UiTM kan cuti..
seminggu...
beli tiket last minit..
ye ar kan..
dpt pun bas murah..
tambang die RM39.00
gile sempit bas die..
tak sanggup aku naik..
tpi tpakse..
mule2 dpt sitt sebelah bapak orng..
tpi sekeliling die semua mamat pecah rumah..
yang mcm BLACK METAL pun ada..
xnk la aku duduk situ...
terus aku duduk kat blakang skali..
mule2 duduk tu best gak ar..
smp kuantan..
ada 7 orng naik..
bapak sempit..
org dpan aku dah rendahkan kerusi.
skit kaki aku..
xslesa gile
tidu kaki naik atas kerusi..
lagi la sempit..
tp nk wat cne an??
terima jer la..
yang penting sampai..
huhuhuhuh

;)


1 comment:

JD@ said...

hahahaha...same r kte
redah jew ape yg sempat...
hehehe...
yg pntg bblek umah!
tol x?
alhamdulillah, sume slmt...
syukur!