29 August 2009

Benci gile ar....

Korang tau tak...
ade sorang budak ni..
die tak puas hati sebab aku asyik kcau die..
die hanta message kat my space aku kutuk2 aku....
die ingat aku kacau die sebab aku tergila-gila kan die..
arrrrggghhhhh!!!!
bapak pedih weyh ayat die...
x boleh ar aku letak sini ape yang die message...
bahaya...
sebab die menghina aku..
yang pelik nyer..
xde plak aku mencarut waktu aku kacau die..
die plak yang lelebih mencarut kat aku...
last-last..
die bagi salam plak..
(salam orang tak betul x boleh jawab..dosa..)
hahaha..
fuck die ar.....
ingat hensem sangat..
die tak tau ke yang aku ni suke kacau orang..
cube cari orang yang xpenah aku kacau..
even abang cafe pun aku kacau..
ni kan plak die....
geram gile ar aku...
argggghhhhhh!!!!!
sabar je la bulan pose ni..
mudah-mudahan tuhan bagi aku kekuatan untuk menempuh hari-hari yang mendatang ni...
ammmiiinnnn....

ape-ape pun..
aku tak mule mencarut ngn die..
agak-agak aku kene drop ngn orang lain sebab benda ni...
aku print je message die bagi...
sebar kat sume orang..
biar orang tau..
muke macam pak ustaz..
perangai macam bapak setan...
huh!
ade hati nak sound orang
tengok diri sendiri dulu ar weyh....
chhhheeettttt!!!
agak-agak...sape yang kenal tu...
diam-diam suda...
takperlu untuk publish kan name die...
k....
;0

1 comment:

JD@ said...

sbr r wei...
ak pown gram gler dye wt cm2 kt ko
ingt die baek sgt...
bley bla r...
sbr2x