01 September 2009

ohhh... ustaz ku sayang...

aku agak terkaku dengan kata-kata ustaz pada pukul 10 pagi tadi..
aku melihat ustaz dengan selambanya mengeluarkan sampul yang berisi kertas ujian(test)
aku pun bertanya...

aku: ustaz, ade test ke hari ni?
ustaz: yela,kan saya dah bagi tahu hari tu?
aku: tapi ustaz kata 2 haribulan... bukan hari ni..
ustaz: kan saya dah tukar tarikh...

aku senyap, rupanya dah ade orang bagi tahu ari tu, cume aku n gang aku je tak dengar...
jadi kami menjawabnya dengan tanpa membaca... lagi gempak bile aku ambil kesempatan..
korang paham2 sendiri la... ok???

p/s: lain kali jangan tak study.. xkire la test die lagi seminggu ker.. yang penting ready keyh... padan muke akooohhhh!!!