03 September 2009

Tagged from Raihanna... ;)

1. Apa perasaan anda sekarang?
agak lapar... (bulan puase kan...), sakit hati...

2. Saya nak makan?
ayam goreng spicy dari McDonald's

3. Impian saya?
Nak dapat seseorang yang hensem...( cth: character Robbie dalam cite Angus, thongs and perfect snogging... quite fun the movie)

4. Haiwan yang saya tak suka?
cicak,ayam hidup..

5. Saya harapkan?
hidup saya bahagia dengan pakwe saya..;)

6. Jika boleh putarkan masa?
tak nak lukekan perasaan orang yang sayang saya dulu....

7. Saya pada 10 tahun akan datang
kawin dengan orang yang sayang saya...

8. Handphone saya adalah sebuah?
hadiah dari abah sebab dapat masuk universiti...

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
becinta tu couple la kan? 10 kott....

10.Saya suka pada?
actor yang amat la hensem....

11. Kawan2 saya?
sangat baik dan satu kepala dengan saya... lurve you all!!

12. Pernah dikhianati?
tipu la kalau saya kata xpernah...;(

13.apakah yang awkk hendakk lakukan terhadap dia?
xbuat pape... dah lepas pun benda ni..

14. Senaraikan 8 orang untuk ditag?
munira
jaidaa
aty
along
kak liena
farrah


No comments: