17 March 2010

Minat tapi nk GIVE UP!!

macam mane ni...
aku mcm nk give up..
aku dah bagi hint..
tapi die mcm xsuka...
aku takut nanti dia fikir bukan-bukan pasal aku...
aku serius sangat-sangat ni...
tapi tolong ar bagi hint...
supaya aku x pikir bukan-bukan...
sebab aku xnk benci die...
serius aku cakap..
sebab bile aku dah benci..
tengok muka die pun aku tak nak!!!!
tolong la paham aku....
"awak, kalau awak x suka saya kacau awak, tolong la bagi tau..saya xnk benci kat awak"

p/s: korang sume...tolong la naikkan semangat aku ni....

No comments: