22 March 2010

Quiz dan Paper Work yang berlambak!!

amacam kawan2...ada takut x tengok saya punya headline??
hahaha...
serius xtipo woo...
quiz untuk minggu ni je ade 3..
paper work ade 5..
huh!!x ke namanya gile tu??
dah la siap kene present..
ingat kite ni suke sgt ke present memesent ni??
hahhahaha
keje belambak,,tapi sungguh malas nak buat...
dengan quiz lagi...
mabok2 weyh!
minum @#$@@ pun xmabuk macam ni..
adoyai...
nk wat cam ne an??
dah la aku ade persembahan dikir pulak minggu ni..
24 hb...
adoyai..
main taram je lagu...
sampai ade yang cadangkan nk tiru lagu lady gaga..
xke gile berdikir ngn laddy gaga??
hahahha
xsabar nk tunggu keputusan nya..
hahah
nanti klo lepas aku wat persembahan tu..
aku masukkan video aku nyanyi ok??
tapi klo smart ar..
agak2 nk muntah aku tengok video tu,, xdela jawabnya..
hahhahahah
;)

k la, gud nite everybody!!

p/s:badan masih lenguh2 setelah menground satu kawasan di puncak alam ni..
xcaya aku round? x caya sudah....
hahahah

No comments: