19 March 2010

Super Junior



hurm,, cm ne nk mulakan cerita?
aku dah ketagih nk jumpe mereka..
Aku minat gile dengan mereka...
tolong ar...
sesiapa yang sanggup belikan aku tiket konsert dorang,
aku kawin ngn korang..
hahaha
xde la..
tapi serius aku nk g jumpe dorang..
dah la HOT!!
adoyai..
hish!!
agak2 terserempak ngn dorang ke best an??
berangan saje aku ni..
tapi serius aku teringin nak jumpe dorang..
ambik gamba...
hish!
tu la...sape suruh famous sangat!!
kan aku dah gile kat korang!!
Dah la sumenye hensem..
adoyai...
cane ni??
ade sesape sanggup x??
tolong ar...
xpun an, korang kirim salam jer ar kat dorang..
hahahah
gile kot aku ni!!
dah lagu dorang sume best!!
masalah nyer..
tiket korang mahal sangat kot...
Radio or tv xwat competition ker??
dapat tiket konsert free??
hahahaha
nk jumpe dorang la...
jom g nak x?
duk kat pagar pun dh kire okey la..
hahahah
kan best kalau aku ni KAYA...
boleh aku wat pape yang aku suka..
bukan takat g konsert..
ajak dorang makan pun boleh..
weyh,, korang tolong ar doa kan aku kaya..
aku xlupe korang punya...
aku belanja korang makan okey..
(ni ayat anis)
hahahah
tolong ar doakan aku cepat kaya okey??
hari2 makan korang aku tanggung punya...
leh kan??
kan?kan??
(tengok aku dah berangan lagi...haish!!)

weyh korang!!jom ar tengok super junior!!!!!

=))

No comments: