12 June 2010

It's all about you..

cane eak?
semenjak dua menjak ni sume post aku pasal benda yang sama..
korang rasa aku ni terlebih-lebih berangan ker?
korang rasa aku boleh dapat ape yang aku nak ker?
maksud aku..
hanphone lollipop tuh ngn sambung belajar di korea?
sape rasa aku boleh dapat buat sume tu?
sape rasa aku tak boleh buat sume tu?
tapi sebernanya aku xkisah pun..
aku tetap akan usaha untuk dapatkan sume itu..
hahaha
korang sokong la aku tau..
aku tau korang sume baik..
heeee=))

p/s: cantik kan handphone yang dorang pegang tuh...heeee

p/s: saje letak gambar dorang ni jugak..haha

No comments: