17 June 2010

YA ALLAH....

hurm..
how do i describe this??
i don't know how to tell you all..
my feeling rite now is not as usual..
I think something will happened to me..
argghhh!!!
i hope it's nothing serous...
but
am i going to die?
oh GOD!!
please give me a chance to live LONGER..
i really want to accomplish my mission first..
huhuhuu
I wish i have more time to spend...


YA ALLAH...Kau ampunkanlah dosa kedua ibubapa ku...Kau panjangkanlah umur mereka...Kau kekalkanlah perhubungan mereka berdua..Kau bahagiakanlah hidup mereka berdua....Kau bahagiakan lah hidup keluarga ku..Kau bahagiakan lah hidup adik beradik ku... Kau panjangkan lah umur mereka semua YA ALLAH...Kau jauhikanlah segala malapetaka dari mereka YA ALLAH....YA ALLAH, Sesungguhnyanya Kau dengar akan segala rintihan hamba mu YA ALLAH......Kau panjangkan lah umur hamba mu ini..Kau permudahkanlah urusan hamba Mu ini... Kau maha mengetahui segala perkara yang akan menimpa ku..Sekiranya Kau ingin menarik nyawa ku.. Kau lakukanlah dengan secepatnya..Kerna sesungguhnya aku amat takut akan mati..YA ALLAH... Sekiranya tarikh akan mati ku sudah semakin hampir...Aku redha YA ALLAH... Aku REDHA... Cuma Kau berikanlah aku masa untuk bertaubat kepada Mu....
AMMINN....

P/S:
to all my family and friends.... Jikalau ini adalah pesanan terakhir aku...aku ingin kamu semua tahu yang aku memohon kemaafan dari hujung rambut hingga hujung kaki...Halalkan makan minum ku...Aku ingin kamu tahu, bahawa apa saja yang aku dapat di dunia ini aku sungguh bersyukur. Tiada yang tidak mencukupi... Apa yang aku pinta cuma... Doakan aku sekiranya aku dah tiada.... And lastly....I LOVE YOU ALL...
(asal entah post kali ni agak seram..tapi serius perasaan aku mcm sumthing jek.. nape eak.. astaghafirullallahhalazim...)

No comments: