14 June 2010

MUET, PTPTN?? Huh?? What??

ah!
f**king shit kott!!!
wth all this??
dari pagi keluar pergi settle kan MUET and PTPTN..
Macam gampang weyh!!
penat gile..
sekarang nk tolong membe punya ptptn online tak ley pulak..
pejadahnya sume ni??
nak mampus dah ke??
haish!
bengang aku dah ar x hilang lagi ni..
adoyai!!
tapi xper..
tadi dapat makan free kot..
sebab kedai tu baru nk bukak..
hahaha
jadi untung perut aku..
walaupun kurang enak..
(padahal sume makanan free sedap kott..haha)
aku tetap bersyukur dan mendoakan agar kedai pakcik tu berjaya!!
amminnn!!!
and another thing..
aku harap ptpn aku ni diterima la weyh..
agak susah kot....
tak tau nak tanda yang mana satu..
aku pun main tanda jer..
hahaha
agak nyanyuk..
Bawak kerete ulang alik sebab carik jalan
dengan sesat lagi
dengan panas lagi..
dalam dan luar aku panas..
nasib baik ada teman2 yang meneman aku
dan suruh aku bersabar dan mengucap...
kalau x aku xtau aku buat ape weyh..
hahaha
tq ye kawan2..
hahahah
hari ini pengalaman yang agak gampang tapi seronok...
YA ALLAH...
handphone saya mcam gampang la...
baru cakap dalam 1 minit tetiba...
teeeettttt...
battery out!
haish!!
saya baru caj kot semalam...
adoyai..
mama, tolong la tambah duit untuk beli handphone L.O.L.L.I.P.O.P tu..
angah nak sangat2..
abah tolong la cakap dekat mama bah..
hahaha
aku buat luahan hati kot kat sini..
hahahaah
akak aku nk tunang 20 hb ni..
nak ikut ke x balik kampung awal?
sebab 22hb ada final paper tuk intersesi ni kan..
agak pening kepala la jugak...
ade sesape yang boleh bagi pendapat??
hahaha



(pe kene mengena ngn dorang an??hahah saje ltak gambar ni...heee)

semester depan duduk kat rumah sewe..
setelah berbincang dengan dak2 ni..
aku duk bilik dengan jaidaa..
harap2 jaidaa okey...
jaidaaa!!
kau duk bilik ngn aku tau!!
phewwwiiittt!!
kak ton, aku harap ko dapat duk seumah ngn kite orang..
heeeeee
=D

2 comments:

miss fabola said...

dah blh aply pt ke ???
aku wat mcm tak blh je??
macam mane aku nak log in??
tak jumpe pun mcm time dip dulu tu??

Shazana Adanan said...

kene beli no pin baru dulu..
then layari laman web..
http://epinjaman.ptptn.gov.my
okey???
log in la mcm biasa...
then isi borang mcm biasa...
=D