05 June 2010

Since I trust you, i will give you everything...

actually,
aku tengah jealous membabi buta ni..
bukan ape..
cume aku pakai handphone cikai je sekarang ni
tak dapat nak dengar lagu lagi
sangat sedih
dan jealous dengan orang lain yang boleh main kan MP3 dorang..
sungguh2 jealous..
lama lagi kalau nak tunggu handphne lollipop aku tuh..
haish!!
sabar je la.
aku dah tekad
jadi aku kene beli jugak
aku memang nak sangat handphone tu
haish!!
xsabar2 nak ade kelas
boleh dapat duit
boleh kumpul duit
adoy!
nak duit ar!!
ade x keje pape yang boleh aku buat?
hahah
memang sangat memerlukan duit
tapi aku masih ada otak kan?
boleh pikir mana buruk and mana elok
haish!
kalau aku jahat la
macam2 dah aku buat
aku memang nak sangat handphone tu kot
sabar je la
adoyai!
chayok2!!
tengok!
big bang pegang handphone LOLLIPOP gak la weyh!!
hahahah


p/s: aku sangat2 inginkan handphone ini!!!

No comments: