15 July 2010

Tag yang terbaca dan kene buat..=D




1. Siapakah anda dirumah?
seorang yang pemalas...tapi kat rumah sewe sungguh rajin..=D


2. Siapakah anda di samping rakan?
kawan yang suka mengumpat dan suka membuat orang lain gelak...

3. 5 benda yang diidamkan tp xtercapai..
  • kereta baru keluar dari kilang
  • duit yang berlambak jatuh dari langit
  • kekasih yang hensem tak ingat dunia
  • handphone lollipop yang betul-betul lollipop
  • pergi kuala terengganu, chendering 
4.Siapakah nama pasangan anda?
serius! tak ada pasangan..

5. Ceritakan 5 perkara yang anda suka tentang pasangan anda 
(aku jawab soalan ni berdasarkan apa yang aku nak dekat bakal pakwe aku ok)
  • muka dia hensem nak mampus!
  • dia tak layan perempuan lain yang menggedik kacau dia
  • dia suka bawak kereta sport laju-laju macam aku
  • dia suka bawak aku pegi shopping and guna duit dia sampai habis..haha
  • dia tak kisah aku skandal kawan dengan sesapa sebab dia tau aku sayang dia..=D


6. Bila tarikh couple?
tak ada tarikh la..sebab tak ada kapel pun..

7. Apakah kenangan pahit bersama rakan2?
bila buat salah satu antara mereka makan hati...susah woo nak pujuk!haha


8. Lagu tema cinta?
tiada.. tapi nak lagu billionaire boleh?heee

9. Apakah perubahan yang ingin anda lihat pada pasangan anda?
kalau ada pasangan tu...saya harap dia tak ubah apa-apa..sebab saya nak dia jadi diri sendiri je...boleh kan??


10. Rakan yang nak di’tag’
weyh kau!
ye la kau..sape lagi..tak kan dinding tu pulak..
kau buat la tag ni=D
p/s:tag ni amek kat... 
http://fairytaleofcheted.blogspot.com/
=D

1 comment:

Sas Eisya said...

lol.. kao amik kat blog mber ak upenye.. cer tgk kat blog dia.. tepi skali ada nama aku >:)