15 July 2010

Balik Rumah Lagi la....

aku baru sahaja sampai syurga ku..
balik-balik je,
parents tiada keluar pergi rumah di serdang...
(alasan ambil limau purut dan takut rumah tu marah coz dah lama tak tengok die..haha)
so aku pun tunggu dalam kereta..
tanpa memasang enjin hanya membuka tingkap..
YA ALLAH!!
tuhan je tahu bertapa panasnya aku...
(nasib baik ada kipas bazilah yang membantu...haha)
duduk je la sampai parents aku sampai...
mengambil masa selama 30 minit jugak la...
hahhaha
panas-panas....
lepastu masuk rumah terus makan..
bagi tau abah yang aku dah pandai masak..
(padahal kacau lauk je kat rumah sewe tuh..)
hahaah
jadi esok abah nak ajar masak lauk..
heheheh
tak sabar nya...
duduk rumah sewe memang seronok...
tapi sampai waktu malam bosan nak mampus!!
mati kutu aku...
tak tau nak buat apa dah...
hahahah
sabar je la aku....
masih ada 2 tahun yang perlu ditempuh okey...
hahahaha
tak sabar nak balik rumah sewe..
bawak meje dan juga komik kesayangan aku..
hahaha
sabar ye kengkawan!!
hhahah
bile duit ptptn nak masuk ar??
(padahal agreement pun tak buat lagi...hahha)
sabar itu separuh dari iman ye shazana..
jadi sila la sabar..
kalau dah masuk duit pun..
bukan awak yang pegang duit tu....
mak awak jugak yang pegang...
hahahaha
terima kasih mama sebab mengawal duit saya...
saya sayang mak saya!!!
=D
kawan-kawan rumah sewe..
terima kasih kerana menjadikan hidup saya lagi ceria..
oh ya!
semalam lepas ambil izzaty,
nak pergi tengok pasar malam...
nak keluar selekoh je
aku terbersin!
achuumm!!
hahah
terus tertarik stereng kot...
terlanggar divider..
hahaha
sungguh takut..
hentakan dia sangat kuat...
empat orang didalam kereta aku
(aty,ton,jda and aku)
menjerit serentak..
kepala kak ton terhantuk di tingkap 
(sian saing aku)
hahaha
nasib baik tak ade pape..
(ton pun dah okey, kalau tak kene skan kepala die...)
tapi terus bawak slow-slow lepas tu..
tapi still pegang stereng sebelah tangan..
aty cakap lepas ni jangan bersin lagi time bawak kereta..
hahah
bahaya kot!
aku tanya bunyi tu dari kereta aku or dari kepala kak ton yang terhantuk..
dorang just gelak je...
hahahah
takut gile...
malam tu tak nampak kesan apa-apa..
entah la...
pagi nya dekat pintu penumpang ada kesan calar..
entah la..
aku ke buat??
or ada orang keluar kereta dari parking then langgar kereta aku??
(sebab aku rasa time langgar divider tu kat belah pintu kak ton..pintu penumpang.. tapi kenapa pintu aty pulak yang calar eak?)
hahah
abah agak marah malam tu...
tapi tadi dia okey je..
heee=D
terima kasih abah sebab tak bagi tau mama ye!!
sayang abah dengan mama lebih!!
hahaha
esok makan lauk udang masak cili api..
hahaha
sedapnya!
dengan kacang buncis lagi..
haha

5 comments:

Sas Eisya said...

umah kao dekat.. na balek tiap2 ari pown bleh la >:)

Shazana Adanan said...

hahaha...
macam rumah kau jauh an dari chendering tuh??hahah

atymarshmallow said...

bkponyo kak ton saeng mu ???
mu dop saeng aku ka ?? sob sob sob. :( marah kak aku kah ??
*waka waka ehhhh ehhhh....

Sas Eisya said...

bhahaha! jauh la jgk weyhh.. 2 jam lbh D:

Shazana Adanan said...

aty2..
mung tetap saing aku la..
hahahah
waka2 eh2...