23 July 2010

Careless Mistake beb!

selamat malam kawan-kawan aku....

ada dua careless mistake hari ni...
hahahaha
okey cerita pertama:

tersebut la kisah....
hahah
aku sebernanya tak nak balik rumah kat klang..
sebab bukan buat apa-apa pun...
aku pun tak sedia la nak packing-packing barang ni...
lagipun budak-budak aku kata minggu ni tak payah balik...
tengok-tengok semua orang balik..
haish!
gila betul kan kami?
hahaha
jadi aku ingat boleh je kot duduk kat rumah sewe tu sorang-sorang
lagipun mama dah kata tak payah balik...
aku pun tak nak la balik..
then pikir-pikir balik..
tak kan aku nak tinggal kat rumah ni sorang-sorang?
dengan gas yang habis..
aku nak masak apa?
haahh
jadi aku pun terpaksa la balik...
balik dalam keadaan kelam kabut...
and u know what?
ondaway balik tu...
phara singgah petronas kan...
aku punya kereta jaidaa tumpang..
then aku tunggu kat simpang...
aku belek-belek la lesen kereta aku..
sekali aku tengok lesen aku dah mati da..
bulan 6 hari tu...
mak aih!
sebulan tuh..
hahahahah
aku ni pun satu..
bengap betul kan?
hahahhaha
nasib baik tak jadi apa-apa..
sabar je la yob!!
hahahah

kejadian kedua pulak..
bila sampai kat mcdonald tadi...
aku letak beg kat dalam bonet..
aku angkat beg laptop 
and tetibe aku rasa sunggu ringan!
damn!!
aku tak masukkan laptop pun dalam beg ni...
yang ada hanya buku..
oh god!!!
careless mistake dohh!!
hahahahah

tu je la kejadian yang menyebabkan careless mistake..
and nak tau tak?
aku ada berita gembira and sedih..
yang mane korang nak dengar dulu?

berita gembira dia....
adik aku balik sini esok..
hahaha

berita sedih dia..
kalau dia balik..
aku nak tidur kat mana?
terpaksa lah tidur kat bilik mama dengan beralaskan comforter sahaja...
sedih kan??
tapi tak apa..
sejuk what..
ada aircond..
hahahha
okey la..
da..
selamat malam...

p/s: patut or tak aku bagi peluang keberapa ntah kepada si DIA??
sila tinggalkan jawapan anda di ruangan comment...
kesalahan si dia adalah 
mungkin kerana EGO..
=(


4 comments:

atymarshmallow said...

what u mean by si DIA, whos??

Shazana Adanan said...

haish u ni..
DIA la....

=p

Sas Eisya said...

hmm kalo dia TERsgt ego... & still ta bruba.. cam susa la

Shazana Adanan said...

tq2...
=D

tak mungkin bagi kot...
=D