10 July 2010

Got A New Mobile Phone la beb!

mission complete la...
hahah
kan saya nak beli talefon baru..
ala...
yang LG GD580 tu...
tadi pergi la usha kat carefour subang..
hehehe
yang ada hanya sonny erisson..
tanya la orang tu..
ada tak handphone LG
dia cakap ada..
tapi spare part susah nak cari kalau rosak..
Language setting pun susah..
heheh
so fikir punya fikir..
dapat la handphone SONNY ERISSON...
heheh
still ambil warna biru..
so saya just bayangkan yang itu handphone LOLLIPOP!
mission complete!!
heeee
=D

p/s: oh ya!
mak saya belikan untuk adik saya sekali..
w705 slide..
macam best je slide..
hahaha

3 comments:

atymarshmallow said...

yeahhhh!!!! fon bru meyhh...
ske ske ske...

miss fabola said...

alamak!!
ko paham ke entry aku tu??
terpakse la aku cencored kan belog aku tu kalau mcm ni...
hehe..

Jaidaa said...

huhu...sebijik kot mcm GD pegang dlm pic die...
Flip fighting!