19 July 2010

Kedai Handphone..

tragedi di kedai handphone....
semuanya bermula dari sini...
pelakon-pelakonnya:
anyss,aku,aty and ton

selepas aku membeli skrin protector (rm5) kami pun berjalan keluar dari kedai tersebut...
dalam perjalanan keluar dari kedai tu..
anyys yang berdiri di sebelah aku bagi tau la pasal beg dia yang tali dia dah pun putus dua..
walaupun dulu dah seletape...
(betul ke aku eja ni??)
beg nye putus lagi...
hahah...
time tengah jalan tu..
dia tak perasan lantai tu ada pembahagi sikit..
kaki dia terlipat terus duduk tersimpuh kat bawah...
tapi...
yang tak bole belah tu...
dia tepis tangan and peha aku kot...
and tangan aku time tu pegang handphone baru aku tu...
waaaaaa!!
selama 2 minggu aku jaga..
anyys orang pertama jatuhkan handphone tu..
tapi nasib tak ada rosak apa-apa...
hahaha
rugi-rugi...
sakit jantung aku weyh...
sabar je la..
kalau tak dah lama aku penumbuk suruh anis beli baru...
hahahah
tapi yang sebernanya aku dalam tempoh nak beli handphone baru ni..
hahah
tapi dalam masa 4 bulan lagi la...
pakai la dulu handphone ni...
bukan apa pun...
rugi aku tak beli handphone yang betul-betul elok teruskan??
tu la..
mata aku ni kalau dah nampak benda tu...
tetap nak benda tu...
mak aku hari tu tanya..

mama: woi ngah! mana lagi baki duit kau? kata nak bayar??

haha
terkejut aku dengar,
ingatkan dah burn dah..
mintak jugak lagi tu...
nanti-nanti la ye ma...
angah nak kumpul duit ni...
menyesal tak kumpul duit dari dulu..
kalau tak mesti banyak duit aku...
haish!
sabar je la aku ni...
=(

tadi aku dah okey dengan budak tu..
eh2, aku tak cerita eak kat korang sape dak tu??
hahaha
macam mane nak cerita la...
budak tu pun baca gak benda ni...
hahaha
tak kisah la...
korang berlakon macam korang tau la ye siapa budak tu...
yang penting aku dengan dia dah tak malu-malu..
dah macam biasa..
=D
hidup peah!
hahahah

tadi sebelum hanta nab pergi Klang Sentral,
masak dulu meggy kat rumah...
aku dah pandai masak meggy macam bapak aku buat..
hahahah
makan kelam kabut
sebab ingatkan dah lambat
sekali amek saing kat rumah dia
dia pun baru nak makan...
ape da...
nasib baik tak tercekik aku makan tadi...
hahahah

tapi kan..
aku hari-hari makan meggy
rambut aku banyak gugur...
pagi tadi basuh rambut...
mak aih...

rambut aku yang gugur tu,
boleh buat rambut palsu untuk zed zaibo kot....
tak pun salleh yaakob..
hahaha
tapi serius la..
memang banyak sangat...
terpaksa kurangkan makan meggy,
tapi macam dah terlambat je untuk kurangkan..
hah..!
padan muka aku..
biar botak kepala tu terus...
dah botak amek meggy tu buat rambut palsu sendiri..
boleh tak??
hahah
kalau taknak,
aku boleh join zed zaibo and salleh yaakob
buat geng botak..
hahahahaha
merepek betul aku an??

lagi satu pasal handphone aku ni..
dah la earphone aku tak syok..
lepas tu macam gampang pulak tu charger nye..
dia nak charger dari laptop
kalau gune plug dia kata bad connection la..
pebenda ntah...
tu la sebabnya aku nak handphone baru...
ada rasa macam keling sial tak aku?
hahahhah
rasakan...
aku nye handphone ni..
orichina tau tak??
hahahahahah
tak berbaloi betul la..
sabar je la peah oi.....

oh ya!
rambut aku kan dah panjang..
nak potong boley tak??
buat curly dah serik kot..
hahaha
nak potong sayang pulak...
cane ni??
ada sesiapa tau??
hahahaa
toooolong laaa bagi idea yang bernas sikit...
kalau korang suruh aku botak...
aku tak payah potong..
cume aku kene makan meggy hari-hari je..
hahahah
(tak habis-habis isu meggy aku..)

okey la..
dah la aku pakai berokband jaidaa
hahhaah
pinjam ye jaidoonn!!
(nama baru dia..)

=D

salam...

No comments: