17 July 2010

New Template, Design and Song...

(sebernanya tadi nak post benda ni dulu, tapi tetibe dapat tau kejadian tadi, terus post yang tu dulu)


oleh sebab template yang disediakan oleh blogger sikit sangat,
aku pun google la kan template blogger..
macam-macam yang keluar...
penat aku download..
last-last ini yang menarik perhatian aku..
heee~
tak tau la cantik or tak...
aku suka sebab dia putih..
hahahh
entah bila la aku ni suka warna putih...
tapi dia nampak kosong sweet..
cuma lagu aku ganas an??
hahaha
lagu ni seronok la...
sebab aku penakut tak takut..
hahaha
boleh tak???
lagi satu lagu tu saje je aku letak lagu yang lembut...
kalau korang menyampah peduli apa aku sorry ok...
korang rasa okey ke tak?
aku suka burung tu..
comel gile kot..
hahahha
buat masa ni...
ini lagu yang seronok...
nanti-nanti aku jumpa lagu baru
aku akan tukar keyh?
kalau korang penat nak dengar lagu ni sorry ar...
bagi aku seronok kot...
dan buat masa ni..
ni je template yang aku suka...
u can't not follow me.. 
=D

kejap lagi kene balik kampung..
ada kenduri..
tak tau kenduri apa
tapi kene pergi jugak...
huhhuhu
rasa macam malas je nak pergi...
tapi entahla...
kene pergi....
sedara kan? 
lagipun ni benda baik, kenduri kott...
huhuhu




course registration sume dah settle..
ptptn tinggal tunggu orang tu datang amek agreement...
BEL tak tau la...(tempah maut kott...)
tunggu je la hari isnin...
hahah
tak sabar-sabar nak pergi kelas la..


ha..
korang mesti tertanya-tanya 
kenapa semester ni aku suka make up?
hahahah
blusher eye shadow je kot....
hahaha
entah ar..
dulu time diploma 
aku make up je...
cuma kat sini tak biasa..
then kawan-kawan baru aku yang tukar campus datang
dorang ni suka make up gak..
jadi pesalahnya aku join diaorang...
tak salah kan??
hahaha
kepada mereka yang pelik kenapa aku make up ni...
korang pikir satu je okey..
kecantikan adalah hak milik setiap insan..
hahaha
curi tagline orang...
hahaha


okey la ye...
jumpa esok pulak...
tak pun malam ni..
lepas habis kenduri..
hahahahaha
=D

2 comments:

Sas Eisya said...

peah.. blog kao lawa.. sweet and simple =D

Shazana Adanan said...

tenkiu2...
=D