03 July 2010

Tag form Farrah Najwa

(a) Tulis 23 perkara rawak (random) tentang diri anda (tak kisah ler benda tu fakta ke angan-angan ker cita-cita ker imaginasi ker tentang 'body' ker awek, pakwe, makwe etc.)

(b) Tag lak benda ni kepada rakan blog anda (sekurangnya 5 orang)

(c) Kalau tak ikut peraturan, di mana keseronokan "TAG-TAGGED-TAGGING" ni :)





23 things about me that I like u to know..=D


1. Aku paling suka makan meggy yang abah aku buat...
2. Aku suka bawak kereta sambil berangan-angan dengar lagu korea..
3. Aku masih single dan available...ada sesape nak borang?
4. Aku kalau dah fuck benci seseorang tu, sampai mati aku benci..melainkan orang tu dah berubah
5. Aku terlalu obsess dengan lelaki KOREA
6. Aku suka makan ayam mcd yang spicy dengan sos dia.. pergghh!! pedas gile babi weyh!!
7. Aku ni kalau baca buku komik untuk jawab exam, mesti aku boleh buat terbaik punya..
8. Aku anak yang kedua yang suka tidur..
9. Aku teringin nak g shopping tanpa batasan...
10. Aku suka pergi kareoke
11. Aku suka gile kat handphone lollipop lg gd580
12. Aku tak suka naik aeroplane
13. Aku sayang laptop ni..
14. Aku suka tengok kartun avatar, dengan phinease and ferb
15. Aku suka main facebook
16.Aku suka sound depan-depan..
17. Aku ni gile pemalas..
18. Kalau aku rajin, mesti dunia ni dah nak terbalik..haha
19. Aku sayang kawan-kawan aku lebih dari pakwe..
20. Aku benci geografi and sejarah
21. Aku suka mathematic dengan akaun
22. Aku suka gaduh dengan adik beradik aku
23. Aku dulu time sekolah benci perhimpunan..hahah


aku tag kat sesape je yang nak..amek la ye..
hehehe


p/s: sorry farrah, lambat amek la tag ni..
hehehe

No comments: