19 August 2010

Feeling Better...


thanks tuk sume yang doakan aku..
aku dah semakin sehat dah...
huhuhu
=D

time sakit hari tu balik kampung..
makcik cakap...

"badan angah dah susut dah.."

(gembira tak terhingga..)
lepas tu...
balik pulak rumah sewa..
orang pertama yang nampak aku..
hanis...

"peah..badan ko dah susut la..nampak kurus sikit.."

(terbukti pulak kata-kata tu lepas dibagi tau dua kali...=D)
tapi lepas dah sihat...
nafsu makan dah naik balik...
hari-hari ikan pari bakar....
sedapnya....
terus naik balik badan...
huhuhu...
duit ptptn dah masuk dah...
kalau boleh nak mintak RM300 je kat mama...
(untuk pengetahuan korang, mak aku pegang kad bank islam aku...)
aku nak beli MP4...
harap-harap aku dapat beli....
dan jugak nak beli kasut wedges..
(betul ke aku eja??)
 korang doakan aku tau tuk dapat duit...
nak sangat-sangat ni....
"mama..angah nak RM300 je dari RM3200 tuh... boleh la... boleh ye??"
pleaseee!!
(diri aku penuh dengan harapan ni...)

No comments: