31 January 2011

Around the Net.

Tadi jalan-jalan tengok picture kelakar dalam internet.
then tetibe jumpa satu quote ni.


Dalam satu kumpulan persahabatan ataupun senang dipanggil GENG,
akan terdapat seorang hamba ALLAH, 
yang semua tak suka tapi senyap-senyap je,
kiranya talam dua muka la,
depan dia 
"OH, GOSH! I LOVE YOU"
tapi belakang dia.
"SHIT! HATE THAT BITCH!"
kira macam tu la,
tapi, 
kalau kau orang kata tak ada sesiapa pun yang GENG korang benci satu sama lain,
jadi ianya adalah korang sendiri.
Yela kan,
mana ada orang akan bagi tau kau yang dia orang benci kat kau.
betul tak?
aku pun pernah je alami benda ni,
tak boleh la nak bagi tau siapa yang aku kutuk dan siapa yang mengutuk aku,
normal la tu,
aku pernah kutuk orang,
jadi impossible la kalau orang tak pernah kutuk aku.
:)
"Setiap perbuatan, percakapan ada balasannya" 

Banyak kali dah tanam azam untuk berhenti mengutuk orang,
cuma aku dah sebati kot dengan kutuk mengutuk ni,
tapi aku yakin aku masih boleh berubah.
Cuma, 
Aku tak boleh tengok orang yang lebih dari aku,
Bila aku rasa tercabar,
maka terkeluarlah kutukan dari mulut aku yang jahat ni.
Tapi tak semua yang lebih dari aku aku akan kutuk,
Tengok la orang tu lebih dari aku dari segi apa,
kalau setakat segi menggedik tu memang aku marah..
hahaha
aku kan jenis yang suka tarik perhatian orang,
jadi kalau orang tu terlebih gediknya dari aku,
of course la aku pun nak kan..
hahaah
tak ade la,
gurau je kot,
tak main la gedik-gedik ni.
:P
 aku tak suka orang yang lebih-lebih ni,
bajet bagus.
dan bila aku rasa dia lebih-lebih,
conform akan gaduh.
:(

dan oleh itu, 
kalau aku nak berubah kene la ajak kawan kan,
betul tak
tak kan aku nak dengar je kawan aku kutuk orang,
(dengar pun dah kira dosa kan?) 
jadi kalau aku nak berhenti mengutuk orang untuk membuat orang berhenti mengutuk aku,
aku kene la ajak kawan kesayangan aku sekali. 
Wahai kengkawan yang aku sayang,
boleh ke kita berhenti mengutuk?
hahaha
:)

kalau boleh, jom berhenti. 
;) 


3 comments:

simplyme-jda said...

hahaha...i xkutuk org pun, wtpe nk b'henti?
cewah,angkat bakul sendiri
(padahal ade gak dok??)
daa~

Shazana Adanan said...

hahaha..
kite nama pun satu geng.
mestilah ada kutuk.
agagagag

~faranajwa~ said...

hahhahahaha, i loike this, have one!!!!