25 January 2011

Oh Assignment!

Salam semua.
heee~
Aku sebernanya baru je habis siapkan assignment.
Nasib baik satu je assignment untuk sekarang
Due Date die esok.
so kene la wat.
Tengok, saya buat tak sampai 2 jam pun
Dah siap.
hee~
Nampak sangat pemalas kan?
hahaha
alasan saya sebab saya tak ada masa la.
Masa saya hanya untuk mendownload cerita-cerita Korea.
:) 
Okey la,
hari ni tak ada cerita la.
Jadi tak tau nak update ape.
Esok je la saya update ye.

Kepada kekasih tercinta~

"U, kenapa tak message I pun malam ni? U pergi mana? U okey ke tak? Risau tahap gaban ni."

Please balas message I okay~
Tak kira pukul berapa
Balas saje okay
I love you dear~
:D

No comments: