31 January 2011

Perempuan lebih memahami?


apa yang korang rasa bila korang pandang gambar atas ni?
adakah kau orang rasa yang lelaki itu memang tak berhati perut?
atau pun kau orang rasa perempuan memang sentiasa memahami lelaki.
:P

sebernanya aku nak post benda lain,
aku nak cakap yang aku lah boyfriend dan dia lah girlfriend.
hahah
aku bukan apa.
cuma aku tak minat nak message semenjak dua menjak ni
aku rasa malas gile nak taip message,
kalau taip keyboard untuk update blog aku rajin
cuma aku tak tau apa yang aku nak update kan hari-hari.
ye la,
aku ni jenis selalu cerita pasal diri aku je,
cane aku nak cerita kalau tak da benda yang jadi,
aku tak pandai la nak cerita benda lain kat dalam blog ni,
seyes.
cuma sekarang je baru aku nak berjinak-jinak belajar tulis pasal benda lain,
ye la,
mana la ada orang nak baca kisah hidup kita
kita bukan artist,
betul tak?
:P

serius, aku amatlah susah untuk menghantar message kepada si teruna sorang tu,
dia je yang rajin hantar message,
sorry ye sayang,
i masih tak ada mood untuk message.
tapi u tau kan?
i sayang u.
<3

okay kepada yang geli dengan ayat-ayat yang romantik,
sila gelak kuat-kuat.
hahaha
:P

2 comments:

Imzainieyzulkipli said...

terasa plak bg pihak lelaki! hahaha

Shazana Adanan said...

takpe2..
perempuan pun ada jugak mcm tu.
contohnya saya..
:P