03 February 2011

Edit Photo Contest

Hai awak..
saya join contest lagi..
Kali ni dari rieyanaynn yang buat.
Dia suruh sesiapa yang nak join masukkan satu gambar yang sudah siap diedit sebagai pertaruhan.
yang ni banner dia
 

Baiklah, 
sesiapa yang nak tau syarat-syarat pernyetaan boleh klik sini.

ini gambar yang saya pertaruhkan.

tak tau la cantik or tak.
ini je yang mampu dibagi.
5 gambar digabung menjadi satu,
tak adalah cantik sangat kan?
perasan je aku ni..
hahah
baiklah, 
saya nak tag budak-budak kaki edit picture.

eazy
tantiana
syamimi
adel.

:)

p/s: kepada kamu yang ingin join contest ni, silalah. angaplah saya tag kamu juga.. :)

4 comments:

rieyana ynn said...

slmt pagi...cute nyer pic..nice edit..makaseh ye..juin contest yana good luck...;d

Ayumie Adeelah said...

haha..budak2 kaki edit pic? sbr jela..=P

Shazana Adanan said...

@rieyana ynn: sama2.. terima kasih sebab buat contest ni.. :)

Shazana Adanan said...

@adel: hahah.. adel bukan memang kaki edit pic ke? hahaha..
mksud zana, adel pandai edit picture..
:)