19 March 2011

Kenduri Kawin a.k.a reunion

salam 1 Malaysia untuk reader's sekalian...
:)
macam mana korang punya life setakat ni? 
okey?
Bile korang nak taubat?
hahahha..
cakap orang, aku ni ntah bile ntah nak taubat kan?
:P
sebenarnya aku nak cerita pasal kenduri kawin ni..
Tadi tengah hari aku teman parents aku pergi kenduri kawin anak kawan diaorang..
:)
Bapak aku kan anggota kerajaan a.k.a polis..
Jadi ramai la anggota-anggota badan yang lain datang...
yang dah tukar cawangan pun datang...
ada yang datang sejauh Kuala Lipis tuh..
Aku tengok je gelagat bapak aku ni..
jumpa kawan-kawan lama dia..
habis gelak sakan die time tu..
kawan lama la katakan..
Bos lama pun ada time tu...
Memang aku tengok dah macam reunion dah..
Bukan apa,
nanti bila kawin, 
aku pun nak wat cam tu la..
Konon-konon reunion..
Aku nak ajak semua kawan-kawan aku..
Jadi kepada sesiapa yang nak datang kenduri aku..
Silakan..
Tapi kan,
Bila pulak aku nak kawin?
hahahaha

ada satu tragedi lawak time tu korang tau..
Anak kawan bapak aku (pengantin) tu badan dia memang besar sangat2... 
jadi anak kawan bapak aku (budak darjah 5) cakap kat bapak dia.

"Abah, orang macam tu pun ada jugak orang nak kan? "

korang tak rasa ayat tu kurang ajar ke??
hahah





No comments: