11 March 2011

Senyap.

Dengan ini,
Saya wakil diri sendiri..
Ingin memohon kemaafan yang tidak terhingga kepada pembaca-pembaca yang setia mahupun tidak..
kerana,
sudah bermingu-minggu tidak mengupdate blog sendiri..
Sungguh..
"Sungguh ku tak mampu.. menahan rindu.. ah.. ah..ah.."
hahaha
Serius guys..
saya memang tak tau kenapa tak update..
mungkin tiada cerita yang ingin dikongsikan..
:((
Cuma nak bagi tau..
minat terhadap KOREA semakin mendalam sehingga 8 kaki kedalam..
serius..
segalanya harus kerana Korea...
aku on laptop pun sebab download cerita..
kalau tak,
tak adanya aku nak on.
malas kot..
:)
jadi kepada semua,
terpulang la korang nak percaya or tak..
aku memang macam ni..
sampaikan aku dah tanam minat untuk belajar di Korea satu hari nanti..
tapi kalau setakat tanam minat tapi tak berusaha nak pergi..
tak jadi jugak kan?
jadi tengok la..
tak dapat belajar kat sana pun,
mungkin melancong je kot..
ye la,
dah minat..
kena la jugak pergi..
:))

orang kata kene melancong dalam Malaysia je..
tapi itu orang kata,
dan itu pendapat orang..
tak salah nak pergi negara orang..
:P
sebab semua orang ada pendapat sendiri..
Kepada semua,
terpulang kat you all
tak boleh nak pertikaikan jugak kenapa mesti Korea..
dah minat..
Seperti korang jugak..
Minat yang mendalam terhadap sesuatu..
cuma aku terhadap Korea..
tu je...
:))
ok la,
tu je post tuk kali ni..
nanti bila-bila aku post lagi..
:D
thank's kepada yang sudi follow..

No comments: