20 April 2011

Hot Issues

Minggu final dah sampai..
Sangat stress tak terkata...
semua orang busy memanjang..
Ada yang sampai tak sempat pergi toilet sampai terkuncit dalam seluar...
hahaha
gimik je lebih...
sekarang ni nak bagi tau korang je...
minggu final dah sampai..
dah semestinya aku busy
and tak dapat update blog..
aku ni cakap macam aku ni selalu update blog kan?
hahaha
aku tak de lawak la nak cerita kat korang...
aku bukan sepah..
buat lagu gune nama PEAH..
hahahah
untuk pengetahuan korang budak-budak uitm panggil aku PEAH..
jadi bile aku tengok maharaja lawak tu terkejut beruk aku bile sepah sebut PEAH..
hahhahhaa...
:P
aku nk bagi tau yang aku dah potong rambut..
layer...
mule-mule layer aku panjang sikit..
then kakak aku kata macam tak potong je...
jadi die suruh aku potong lebih dari 2 inci..
banyak tu ok...
sekarang rambut aku dah pendek sangat-sangat...
macam rambut Lee Hyo Ri dalam video klip die lagu u-go-girl..
cume tak perang je...
mule-mule aku ingat nak potong rambut jadi rambut CL(2NE1) dalam video klip Go Away..
rambut die masa nak drive kereta lumba tu sangat smart..
tapi tak berapa nak jadi la..
ye la, 
aku bukan artist nak rambut gempak sangat..
jadi terpaksa la rambut aku jadi rambut Lee Hyo Ri...
hahahaha
tapi rambut je..
badan aku dah besar sekarang..
Habis semua orang yang nampak aku cakap aku dah gemok..
tak kire la..
makcik tepi jalan ke.
pakcik jual durian ke..
sampai budak jual topup pun kata aku dah gemok...
(padahal dorang tak kenal pun aku)
theee...
tapi serius la aku cakap..
semua orang kata aku gemok..
semuanya gara-gara bapak aku..
asyik masak je keje dia..
tak masak merajuk tak nak masak lagi..
and kalau tak nak masak dah 
dia bantai beli McD kasi aku makan..
kalau beli bubur tak pe jugak..
bantainya beli ayam spicy dua ketul hidang kat aku pukul 12 tengah malam..
tak ke naik badan aku ni?
hahaha
tapi memang aku pun yang mintak die beli...
hahaha
kesian bapak aku...
korang nak tau..
aku pergi ketuk kepala die hari tu..
sumenya gara-gara si Bruce Lee..
Aku tengok astro channel 951 box office tu..
adela cerita pasal the legend bruce lee..
jadi aku pun tanya la bapak aku tu..
"abah, cano bruce lee tu mati bah?"
kau tau bapak aku cakap apa?
"die mati sakit perut.. berak-berak tak berhenti.."
aku pulak panas je dengar...
kelekuk kepala die aku ketuk guna remote astro tu.
hahahaha
die punya gelak,
die kata aku ni bertuah punya budak..
hahahaah
sejak hari tu die panggil aku bruce lee..
hahahaha
kesian bapak aku...
lagi satu bapak aku ni suka cakap bukan-bukan sikit...
tapi tu aku cerita post lain...
pasal kesempoian bapak aku bile die bergurau dengan anak-anak die yang dia panggil babun atau babi ikut suka hati dia.. 
:P

jadi nanti aku cerita okey..
bubye for now...
:D

No comments: