15 June 2011

GIANT

Lama dah aku tak jenguk blog aku ni...
:)
maaf la ye pembaca-baca sekalian..
bukan ape..
maklumlah,
aku dah berkejaya sekarang ni..
well, 
kita sebagai perempuan berkejaya ni susah okay nak bagi tumpuan dekat benda lain..
hahaha
sekarang ni aku keje dengan GIANT..
keje aku senang je..
paksa nobita bawak beg sekolah GIANT,
paksa nobita bagi duit belanja dia kat GIANT
dan juga paksa nobita, sinyu dan lain-lain hulur komik kat GIANT..
hahaha..
gaji aku tak banyak..
setakat dapat belanja papa roti je...
hahahah

tak de la,
aku keje kat GIANT hypermarket jadi cashier..
first day aku pegang cashier aku dah buat rekod baru..
duit short sampai RM 50..
ko ade?
xde..
masalahnya bukan RM 50 tepat..
tapi RM 49.95 sen..
hahahah
 dan seterusnya aku okay je..
tapi baru-baru ni jadi lagi bila asyik short RM 20..
sentiasa kot..
tension aku...
benci ko tau!!!!
asal entah duit aku short...
hish..
dah la kena tengking 24 jam...
xdelah 24 jam.. 
tapi boleh la dikatakan sentiasa kena tengking...
biarlah..
aku xde mood kot nak citer... 
:(
tapi still kena citer kat korang..
aku adalah seorang pekerja GIANT yang tak boleh buat silap...
atau aku akan dimarah depan customer tanpa malu-malu...
:(
sungguh tension..
tapi nasib baik aku ni keje contract..
sampai 26 august je...
so,
aku terpaksa bertahan untuk kemudahan aku sendiri..
duit babe..
ko ingat mak aku nak bagi duit camtu je?
xkeje tak de la...
tahi hidung ade dia bagi..
hahaha
pape pun,
pengalaman baru..
just doakan aku supaya counter yang aku jaga tak short lagi duitnya..
okay?
tolong tau...
:D 

p/s: AL-FATIHAH untuk nenek kesayangan aku.. :'(

1 comment:

Jaidaa said...

xpe, sabo je le ye...keje mmg gtu...
al-fatihah utk nenek ko.