27 September 2011

Hidup di Semester Baru

Lama dah rasanya tak hupdate kejadah ni..
kesian dia aku campakan ke longkang..
tak pasal-pasal tak ade orang bukak page aku lagi kan? 
hhahha
xpela,
sekarang ni dah masuk semester 5 aku kat puncak alam..
sebagai student office system..
aku rasa berbangga kerana aku dapat teruskan pembelajaran aku ni lagi okeyh..
:))

Aku sekarang dah ada pasangan yang elok dan sesuai untuk dijadikan bakal suami..
walaupun beza umur jauh ya amat..
tapi bagi aku dia boleh bimbing aku ke jalan yang benar okeyh..
hahahaha..
tak dela,
maksud aku xdelah aku terpesong lebih jauh bila aku dah kawen nanti...
macam-macam dah aku fikir sebelum ni..
sesuai ke aku?
tak menyesal ke aku nanti?
macam-macam la..
last-last hati dah terpaut,
dah tersangkut,
tak boleh nak tarik balik dah pun...
:P
jadi teruskan je la
dengan harapan dan doa yang aku dengan si dia kekal buat selamanya..
amminn...
kepada semua kawan-kawan jangan lupa doakan aku bahagia disamping dia dan keluarga ok...
insyallah aku akan doa untuk kalian juga..

sekarang ni aku tengah tension memikirkan cara2 nak berduit..
hahaha
ingatkan nak keje part time kat giant..
tapi pikir-pikir balik aku ni dah part 5..
even first week kelas aku dah ada assignment..
so sangat busy okeyh..

minggu lepas jumaat aku satu rumah g beraya ke rumah masing2..
semua nak g rumah aku..
tunggu aku pindah serdang okey sayang..
hehehe

and lastly
"to my LOVE... I know you don't even read what I wrote here.. I just want you to know that (actually other people to know that) we last forever.. 
and you will be the last one who will get my LOVE... 
AND THE ONE WHO WILL BE THE FATHER OF MY CHILDREN...:)"

1 comment:

nur syamimi said...

Sha doakan Zana bahagia!
doakan moga2 sha cepat dapat jodoh jugak ye!kekeke...