12 December 2011

Hupdate!!!

nak dekat berzaman dah aku tak update blog aku ni...
entah ade entah tidak orang yang peduli pasal blog aku ni berupdate or tak...
tak perasan pun kan?
xpela,
aku just nak bagi briefing pasal hidup aku selama aku tak update ni..
sekarang hidup aku lagi parah..
makin rindu..
rindu ngan apa?
rindu macam-macam..
rindu rambut panjang..
rindu nak dengar lagu-lagu lama
rindu nak makan secret recipe..
rindu nak bermesej..
rindu kat seseorang yang tak pernah pun nak rindu kita..
hhahaha

rindu ni boleh bawak mati kan??
parah hidup aku..
tu belum aku jadi alim..
rindu kat ALLAH..
ha.. tu belum masuk lagi cerita tu..
tu cerita sensitif nak cerita kat sini..
jadi biar je la...

aku nak cerita kisah hidup aku yang semakin hambar..
entah la..
dah tak tau mana hala tuju aku dah sebernanya...
benci aku...
pakwe aku sekarang dua tahun muda dari aku..
tengok muka pun belum lagi kot..
entah la..
nak cerita panjang kot..
macam-macam dah aku janji nak cerita kat korang sebelum ni..
tapi habuk pun takde..
so senang cite..
xpayah berjanji.
bile aku nak cerita kat korang pasal pakwe aku
aku cerita okeyh...
korang just dengar je..
xnak dengar pun xpe..
xpaksa...

sekarang ni macam yang aku cakap...
hidup aku kelam kabut...
aku rasa penat la..
dah tak tau nak wat pe dah...
hurm  :(
mungkin aku akan follow je kot arah tujuan aku..
tak de belok-belok dah..
tapi tengok la nanti..
wat nya aku nak berubah ke kan..
:)

pape pun guys and girl,
have a nice life and day for your entire life..
:))

1 comment:

Shaliza Adanan :D said...

kaw da clash ke angh ? kaw ok x?